Gott nytt 2018!

Vill börja med att önska gott nytt år! Kvällen blev väldigt trevlig igår med god mat (som min sambo lagade) och underbara människor. Hoppas ni också hade en super kväll! Här nere följer lite bilder ifrån kvällen. Det som är bra med denna dukningen är att den är både enkel och stilren. Fick dock klippa till murgrönan lite så att inte bladen och kvistarna hamnade på tallrikarna. Annars tyckte jag att det blev väldigt fint och mina gäster uppskattade det! Alltid trevligt med nyköpta blommor, det blir mer liv i dukningen!
 
 
 
 
Fördrinken:
> 4cl valfri sprit 
> 2cl Blå curacao, blå blue (går också bra med blå färg som man har till bakning)
> 1 cl limejuice (jag valde att ha saft ifrån en lime och lime skivor i) 
> Ev. fruktsoda (sprite) 
 
Till denna fördrinken valde vi att ha lite nötter vid sidan om. Sen hade jag också blommor till drinkbordet. På de sista bilderna försökte jag att inte få med vår lilla krabat men blev så nöjd med bilden så hon fick vara med på ett hörn. 
 
 
 
 
Avslutar med en bild på en enkel och lagom klassiker till efterätt! Det blev så mycket godare med dessa glasen att äta ur! 
 
 
 Kram, H 
Min vardag | |
Upp