Quesadillas

Wihoo, två inlägg på en och samma dag! Det är på tiden att jag lägger upp mina recept här på bloggen. Tycker om att variera mellan mitt instagram konton @bakarmedhanna och bloggen. Det är ju faktiskt mer lättillängligt att bara lägga upp på instagram så ni är mer än välkomna att följa mig där med. 
 
Med nu ska jag bjuda er på ett av mina enkla och nog ett av dem snabbaste recepten på en perfekt lunch eller en lättare middag. På mina bilder har jag inte med några tillbehör men jag vet sen erfarenhet att det är gott med sås, sallad eller varför inte tacotillbehör! 
 
Tid + personer: 15min + 2 
 
(null)
 
(null)
 
Ingredienser: 
Tortillabröd 
ost
skinka 
tomater 
 
Såhär gör du: 
1. Lägg fram tortillabröden och fyll dem med ost och skinka 
2. Tomater brukar jag ha i dem också för det är himla gott! 
3. Vik dem på mitten och stek dem 15 sekunder på varje sidag
 
 Lycka till! 
 
matlagning | |
Upp