- But first coffee ...

Glad fredag på er och hoppas ni får en skön helg! Själv pluggar jag just nu mitt sista år på högskolan och känner att det nästan är en enda lång helg alltid och på helger, det är då jag tar en god kopp kaffe på morgonen vilket har rsulterat i att det blir många koppar nu när jag är ledig. Min favorit kaffe är en cortado eller en stor islatte med smak på. Det bästa är en stor kopp med iskaffe och dricka det med ett färgglatt sugrör. 
 
Happy Friday on you and hope you get a nice weekend! I'm currently studying my last year at college and feeling that it's always a long weekend  and on weekends, that's when I take a nice cup of coffee in the morning, which has meant that there will be many cups now when I'm free . My favorite coffee is a cortado or a large ice coffee with a taste. The best is a large cup of ice coffee to drink  with a colorful straw.
 
 
/ H
Min vardag | |
Upp